Nuffnang

Saturday 8 November 2014

Channing Tatum membuka tentang perjuangan dengan disleksia dan ADHD

Dalam temu bual baru-baru ini dengan T, The New York Times Magazine Pop, Channing Tatum membuka tentang perjuangan masa lalu dengan disleksia dan ADHD. "Saya tidak pernah menganggap diri saya seorang yang sangat pintar, untuk banyak sebab," katanya.


Tatum percaya bahawa, berdasarkan pengalamannya, "sistem rusak."


"Tidak memiliki kejayaan awal pada jalan yang salah macam-macam dengan anda," katanya. "Anda dapat disamakan dalam kelas dengan anak-anak dengan autisme dan sindrom Down, dan anda melihat-lihat dan berkata," Okay, jadi ini adalah tempat saya di. "Atau anda mendapatkan dimasukkan ke dalam kelas-kelas khas dan anda berkata, "Baiklah, aku jelas tidak seperti ini anak-anak baik." Jadi kau jenis mana-mana. Hanya yang berbeza. "

Sudah tentu, Tatum mengatasi masa yang sukar. Dia pergi untuk menjadi salah satu pelakon top-produktif Hollywood, baru-baru ini menambahkan patung daftar panjang kemahiran. "Saya tidak pernah boleh mengukir pergi marmer seperti orang dahulu," katanya karyanya. "Saya lebih dari seorang lelaki tambahan."

Kerjaya Tatum membuat kenyataan kuat dari kuasa pemulihan seni, dan kebenaran yang anda boleh pergi untuk menjadi apa-apa yang anda ingini, baik itu pelakon terkenal atau seorang pematung kasual.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang