Nuffnang

Saturday 8 November 2014

Bedah siasat Robin Williams 'tidak menemukan ubat-ubatan terlarang

SAN FRANCISCO (AP) - bedah siasat Robin Williams mendapati tiada alkohol atau dadah yang tidak dibenarkan berada di dalam tubuhnya apabila dia membunuh diri di rumahnya di California Utara pada bulan Ogos, pejabat sheriff, Jumaat.


File -. Dalam hal ini 27 Mac 2010 fail foto, aktor Robin Williams bercakap di The 24 Anugerah Amerika Cinematheque menghormati Matt Damon di Beverly Hills, California Pihak berkuasa mengatakan otopsi terhadap Williams mendapati tiada alkohol atau dadah yang tidak dibenarkan di dalam sistem ketika dia membunuh diri di pulang Northern California pada Ogos 2014. pejabat Marin County Sheriff mengeluarkan keputusan bedah siasat Jumaat 7 Nov, 2014. (AP Photo / Dan Steinberg, file) © The Associated Press fILE - Dalam hal ini 27 Mac 2010 fail foto, pelakon Robin Williams bercakap di The 24 Anugerah Amerika Cinematheque menghormati Matt Damon di Beverly Hills, California. Pihak berkuasa mengatakan otopsi terhadap Williams mendapati tiada alkohol atau dadah yang tidak dibenarkan di dalam ...

Hasil bedah siasat yang dikeluarkan oleh pejabat sheriff Kaunti Marin mendapati bahawa pelakon itu telah mengambil ubat-ubatan preskripsi, tetapi dalam "kepekatan terapeutik."

Koroner memutuskan kematian Williams 'bunuh diri yang menyebabkan asfiksia akibat gantung.

Pejabat sheriff berkata Williams ditemui di bilik tidur rumahnya di Tiburon pada pagi Ogos 11. Kematiannya telah pada awalnya telah memutuskan bunuh diri, dengan pejabat sheriff berkata ia menggantung diri dengan tali pinggang.

Timbalan Stewart Cowan Sheriff berkata Jumaat bahawa pejabatnya tidak melepaskan maklumat lanjut daripada laporan itu.

Isteri Williams, Susan Schneider, telah mengatakan yang pelakon dan pelawak telah berjuang dengan kemurungan, kebimbangan dan diagnosis Parkinson baru-baru ini apabila dia ditemui mati oleh pembantu peribadinya.

Williams telah secara terbuka mengakui perjuangan berkala dengan penyalahgunaan dadah. Dia telah memasuki program pemulihan penyalahgunaan dadah tidak lama sebelum kematiannya, dan Schneider telah berkata beliau sedar pada masa bunuh diri.

Isteri Williams mungkin berada di rumah pada masa yang dia bunuh diri, Marin County sheriff Letnan Keith Boyd berkata.

Williams terakhir terlihat hidup dengan isterinya apabila dia pergi tidur. Dia bangun pada keesokan harinya dan kiri, berfikir ia masih tidur di tempat lain di dalam rumah.

Tidak lama setelah itu, pembantu peribadi Williams 'datang ke rumah dan menjadi yang bersangkutan apabila Williams gagal untuk bertindak balas kepada mengetuk di pintu. Pembantu ini mendapati pelakon berusia 63 tahun berpakaian dan mati di dalam bilik tidur, menurut pegawai-pegawai sheriff.

Kondisi tubuh yang dinyatakan Williams telah mati selama sekurang-kurangnya beberapa jam, kata Boyd. Williams juga mempunyai luka cetek di pergelangan tangan, dan pisau lipat yang ditemui berhampiran.

Hasil bedah siasat Williams, termasuk ujian toksikologi, pada asalnya dijadualkan akan dikeluarkan pejabat September 20. Marin County kemudian mengumumkan tarikh keluaran 3 November tetapi laporan itu terus ditangguhkan. Laporan toksikologi rutin mengambil masa sehingga enam minggu untuk disiapkan.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang