Nuffnang

Tuesday, 15 September 2015

Menanam Cili

Kini tiba masa untuk menanam cili. hahahaha gara-gara cili di pasar mahal RM2 cuma 3-5 biji. Sekali ke pasar kena belanja RM2 nak dapatkan cili. guna cili pun sebiji je dan selebihnya jadi buruk sebab tak di makan.



Kali ini Projek Belakang Rumah mengambil inisiatif untuk menanam cili. Cili biasa jer nie. tak lah cili yang hybrid. hahahaha masih amator nak bercucuk tanam..

so far dah tumbuh pun biji benih cili. cantik sangat, memang mengujakan pulak jadinya. comel je cili aku tanam tumbuh.. hahahah


Aku dah masukkan anak pokok cili dalam polibeg ni.. tunggu dia membesar. lepas nie kalau dah besar boleh tuai hasil. tak payah beli kat pasar dan boleh jual ngan kengkawan kat office.






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang