Nuffnang

Friday, 24 July 2015

Vaseline Lancar Produk Terbaharu

Vaseline memperkenalkan produk baharu dalam bentuk spray. heheh macam best je kan Vaseline Spray Lotion. Korang spray je sesuka hati yang penting korang ada duit nak beli 3 botol sekali gus.

bagi kaki losen, boleh cuba ni. produk ni memang berjenama dan mempunyai kualiti. yang aku tahu boleh beli kat Watson, Guardian, Supermarket terkemuka, kedai runcit dan mini market yang berdekatan dengan anda. cewah promot produk baru hahahah iklan ni tak berbayar.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang