Nuffnang

Friday, 16 October 2015

Bunga Rama-Rama

Ini pokok rama-rama yang aku beli kat pasar minggu. Dah sebulan lebih aku beli ni. Bunga dia cantik sangat disamping daun nya macam rama-rama.

Memang jarang kita jumpa bunga macam nie. Hari tu aku jumpa warna hijau daun nyer kat pasar minggu masa tu aku tak beli. tunggu minggu satu lagi dah tak ada dah..melepas hahahahaha



aku tanam ni kenapa tak rendang. Macam nie je.. tak sabar nak rendang-rendang meriah di hari raya baru nampak cantikkan.





Nanti kalau jumpa versi lain aku share pulak kat sini...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang