Nuffnang

Wednesday, 23 September 2015

Basil Berbunga

Wow entri aku kali ini adalah tentang seikat basil yang aku beli di pasar tani berbunga cantik bak puteri mandi di syurga. hahah macam pernah tengok syurga kan. hahahahah

Danny Abdullah Arjuna's photo.

Lihat lah kuntum bunga selasih yang berwarna purple ni memang mengujakan. bau nya memang kuat kalau cium nescaya akan tak ingat alam nyata.. hahahahah

Gabungan warna daun hijau dan purple memang sepadan dan bertenaga. 

Danny Abdullah Arjuna's photo.

disebabkan cantik yang amat sangat aku sayang nak makan daun-daun nya. jadi aku tanam batang nie supaya tumbuh lagi. kalau banyak boleh lah makan. 



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang